czwartek, 2 października 2014

Rocznica i podsumowanie

Kochani moi Psiarze! Dziś SpojrzeniePsa obchodzi swoje kolejne urodziny  więc czas na małe podsumowanie. Pierwszy post pojawił się dokładnie 2 października 2012 r wieczorową porą. Zaczynając pracę nad blogiem miałam mnóstwo wątpliwości, ale dzięki Wam zrozumiałam że pisanie dla Was ma sens i przynosi sporo satysfakcji. To, że do dziś pojawiają się teksty jest Waszą zasługą i dziękuję za wspólne tworzenie tego miejsca, mam nadzieję iż jeszcze wspólnie nie jeden tekst się ttuaj pojawi i niejedna dyskusja gorąca wywiąże. Dopóki będziecie z nami na pewno nie braknie sił do pisania nawet jeżeli z czasem krucho będzie.

Spojrzenie psa w liczbach  02.10.2012-02.10.2014r. ;
Wyświetlenia ponad 37 tysięcy
Opublikowane komentarze 791!
Liczba postów 162
Obserwatorów 58 .

Czy to dużo? Tak jak dla mnie to sukces, który zawdzięczam właśnie Wam drodzy Psiarze i gorąco za niego dziękuję! . Mam nadzieję, że spędzimy tu wspólnie jeszcze sporo czasu.

Pozdrawiam
Ewelina & psice


2 komentarze:

Drogi czytelniku będzie mi niezmiernie miło jeżeli zamieścisz kilka słów opisujących swoje uczucia związane z danym tekstem.
Pozdrawiam Evela & psice