wtorek, 7 listopada 2017

Tytułem wstępu

Witam Was Drodzy Psiarze! Od dziś i ja dołączam do ekipy czekolady 😉  Mam nadzieje, że spodoba się Wam nowa odsłona bloga. Bez wątpienia najwięcej będzie się tu działo o psach, ale zachęcam do kontaktu także miłośników innych gatunków 😊 Wiele problemów z zachowaniem psów ma swoje źródło w kompletnym niezrozumieniu przeżywanych przez nie emocji oraz braku umiejętności odczytywania sygnałów wysyłanych przez psa. Nie mogąc się porozumieć ze swoim człowiekiem zwierzęta przeżywają frustrację. Zaczynają na własną łapę szukać sposobów na doświadczenie ulgi, które zazwyczaj nie bardzo się podobają ich właścicielom. Aby wszystkim żyło się lepiej- zwierzętom z ich ludźmi oraz właścicielom z ich pupilami,  postanowilyśmy podjąć próbę przybliżenia  emocjonalnego świata naszych czworonożnych przyjaciół.

Kasia Gruszczyk
Behawiorysta COAPE 

1 komentarz:

  1. Witaj! Jak już wczoraj pisałam, bardzo podoba mi się pomysł i wyczekuję nowości :).

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku będzie mi niezmiernie miło jeżeli zamieścisz kilka słów opisujących swoje uczucia związane z danym tekstem.
Pozdrawiam Evela & psice